Garantie & Reparatie

Garantie & Reparatie

Hoe lang zit er garantie op onze producten?

Op al onze artikelen zit standaard 2 jaar fabrieksgarantie. Als een product voor deze tijd kapot gaat dan zullen wij deze repareren of vervangen.

Veelgestelde vragen

Wat is mijn garantiebewijs?

De factuur is je garantiebewijs dus bewaar deze goed!

Garantie & Reparatie

Reparatie

Om bijvoorbeeld uw robotmaaier, bosmaaier of andere tuinmachines jarenlang met plezier te blijven gebruiken, is goed onderhoud van groot belang. Bij Knoll B.V. begrijpen we dit. Onze ervaren monteurs weten exact welk onderhoud een machine nodig heeft. Wens je eerst een offerte te ontvangen van de uit te voeren reparatie of onderhoudsbeurt? Geen probleem, wij informeren je zorgvuldig!

Veelgestelde vragen

Wat moet ik doen als mijn machine gerepareerd moet worden?

Als je product gerepareerd moet worden dan kun je dit melden via klantenservice@knolltuinmachines.nl. Wij bekijken dan hoe we je snel kunnen helpen. In bepaalde gevallen kun je gebruik maken van een inzetmachine.

Hoe lang duurt het voordat mijn machine weer klaar is?

We proberen zo snel mogelijk je machine weer te repareren. Als je de machine direct weer nodig bent en wij kunnen hem niet direct repareren, kun je altijd tijdelijk een inzetmachine in gebruik nemen.

Repareren jullie ook aan huis?

In sommige gevallen repareren wij ook aan huis. Als je dat wilt kun je het beste met ons contact opnemen voor het eventueel inplannen van een reparatie.